מוצר נוסף בהצלחה
2021-07-28T17:04:40+03:00

השייקים הפכו בשנים האחרונות למרענן הרשמי של הקיץ ולטרנד ממנו קשה לחמוק. השילוב של פירות קפואים עם אגוזים ודברי מתיקה נוספים שבה את ליבם של הישראלים וכבש גם את מרכזי המסחר, המסעדות ואפילו הברים. אך כידוע, הבסיס של שייק מעולה הם חומרי גלם טובים, כאשר החשובים ביותר הם הפירות הקפואים. איפה תוכלו לעשות הזמנת פירות קפואים עד הבית? התשובה במאמר הבא.

 

סוד הקסם של השייקים

לא סתם נכנסו השייקים בסערה לחיינו, היתרונות שלהם הם מובהקים והישראלים אוהבים לנצל יתרונות עד תום:

·         בריאות – שייק נחשב כמשקה בריאות, ואכן השילוב של פירות עתירי וויטמינים, אגוזים ותוספים כמו ספירולינה וזרעי צ'יה, הופכים את השייק לאופציה תזונתית בריאה למדי. אם כי, ישנם שילובי שיייקים הכוללים מרכיבים עמוסים בסוכר, מה שעשוי להוריד מערכו הבריאותי של השייק.

·         קלות הכנה – כל שנדרש להכנת שייק טוב זה בלנדר, פירות וקצת יצירתיות. ההכנה מהירה ואורכת דקות בודדות אך ההנאה והאפשרות לפנק את סביבתכם היא חסרת מחיר.

·         טעים! – זו כנראה התכונה החשובה ביותר של השייקים, זה פשוט טעים. מגוון המרכיבים שניתן לשלב בשייק מאפשרים לכל אחד למצוא את נוסחת הקסם שלו וכך נראה כי אין אחד שיכול שלא להתחבר לטעם הממכר של שייק זה או אחר.

 

סאגת הפירות הקפואים

לצד היתרונות הללו חשוב לזכור, הסוד האמיתי של שייק מוצלח הוא פירות קפואים ברמה גבוה. כל "שייקר" מתחיל מכיר את הסאגה של מציאת מקור לפירות קפואים, במחירים טובים וזמינות גבוהה. ב-Blenderz זיהינו את הצורך הזה והקמנו שירות משלוחים של פירות קפואים המגיעים עד לביתכם או לבית העסק שלכם והופכים את השייק שלכם ליותר טעים. השירות עובד כך:

·         אתם נכנסים לאתר שלנו ובוחרים אילו פירות לשייקים תרצו להזמין.

·         אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה.

·         ותוך שלושה עד ארבעה ימים משלוח פירות קפואים יהיה בידכם ותוכלו להכין שייקים מעולים כאוות נפשכם.

 

ואילו פירות תוכלו להזמין?

באתר תמצאו קטלוג של פירות קפואים במשקל של קילו עד שני קילו, בין היתר תוכלו להזמין:

·         בננה

·         מנגו

·         תות

·         פירות יער

o       אוכמניות – כחולות וצהובות

o       פטל אדום

o       פטל שחור

o       דומדמניות שחורות ואדומות

o       מיקס פירות יער

·         אננס

·         פיטאיה

·         אפרסק

·         ליצ'י

·         פסיפלורה

·         אבטיח

·         מלון

·         משמש

·         דובדבן

·         גויאבה

·         חמוציות

·         תמר קפוא

בנוסף לפירות הקפואים תוכלו להזמין מוצרים משלימים כמו: בסיסים לפרוזן יוגורט, עשב חיטה אורגני, מורינגה, ספירולינה ומנקאי. כל מה שצריך על מנת להפוך את השייק שלכם לטעים, בריא וכיף להכנה.

 

לאן אנחנו מגיעים?

את קווי המשלוחים הקמנו במטרה להגיע לכמה שיותר לקוחות בכמה שיותר ערים וישובים בארץ. הרעיון היה להביא מוצרי איכות ברמה של מסעדות, קונדיטוריות ובתי קפה ולהנגיש אותם לקהל הרחב עד לפתח הדלת. כיום המשלוחים זמינים בעיקר באזור המרכז כאשר טבלת האזורים המלאה כולל זמני המשלוח ועלויות נוספות מפורטת באתר שלנו.

 

Blrnderz – פירות קפואים

אנו שמחים להיות בקו החזית הראשון של המלחמה בחום הקיץ הישראלי, גאים לספק מוצרי איכות לבתי ישראל ומזמינים גם אתכם להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו. לפרטים נוספים או לביצוע הזמנה טלפונית חייגו: 050-2224847.